Wednesday 15 February 2012

Penyakit "M"

Semenjak aku diserang penyakit "M" yang tersangat la serius... sampai nak buat semua benda pown tak jadi... semua benda pown terbengkalai... susahnya manusia nih kalau da di serang dengan penyakit "M"...  bila da di jangkiti penyakit nih plak tak ada ubat.. tak ada penawar... dan sorang pown tak leh nak tolong selain dari diri sendiri..

Dan bahana dari penyakit "M" ini lah dia... tengok la blog nih.... dah bermacam2 sarang yang ada... labah2 la... semut la... tikus??? eiii yerk.. tikus tak mo la... kotor sangat binatang tuh! (*_*)

Sebenarnya tak der per pown nak nak tulis... tapi tangan gatai nak corat coretkan sumthing kat sini memandangkan da lama betoi I tak post per2 entry in my blog...

Windu nak blogging cam dulu... tapi tempat... keadaan... suasana.... macam tak mengizinkan sangat untuk terus berblogging... lagipown sekarang nih tengah down... pasai keje... dengan boss... dengan macam2 lagi la... hmmm.. apa2 pown semoga tabah dan cekal untuk segala cabaran... dugaan dan ujian yang datang sbb I tak keseorangan... Allah itu ada... dan yang pasti DIA akan sentiasa bersama dengan hambaNYA yang redha dengan setiap ujian darinya.... ~~tak rugi menjadi orang yang sabar..... (*_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)