Thursday 17 November 2011

Rentetan - Artis Kahwin VVIP


Ini rentetan kisah artis kahwin VVIP yang dapat hantaran rumah banglo 5 juta... iskh.. iskh... iskh.... dahsyat sungguhkan artis nih.... sapa lagi yang dimaksudkan kalau bukan Syella Kamaruddin... yang I dengar bukan stakat rumah 5 juta yang dia dapat... perkahwinan mewah ini dianggarkan bernilai 15 Juta... hah korang bayangkan lah 15 juta... huishhh... kalau I ler... heaven babe...!

Dengar²nya selain dari hantan rumah banglo, Syella dapat keta Mini Cooper jugak.. tapi dia nafikan.. ini kenyataan yang Syella kuarkan:

“Tentang hantaran mewah itu pula, memang benar saya  mendapat sebuah banglo bernilai RM 5 juta, tetapi hantaran sebuah Mini Cooper itu tidak betul. Suami saya berikan kereta Audi R8. Mini Cooper itu hanya digunakan sementara kerana kereta Audi itu masih belum sampai.”

Hadoi... bertuah badankan... kawin jer umah dapat... keta dapat... sungguh² bertuah la.... Majlis resepsi plak buat 3 hari tuh... iaitu bermula dari 11-13 arituh... hmmm... macam perkahwinan di raja plak kan??? hehehehe

Jommmmmmmmm layan gambar² syella....










Syella - Malam Berinai
gambar Syella pada malam berinai yang baru dikeluarkan oleh ArtchanAli

***kredit to ohBulan!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)