Friday 18 November 2011

Remy Ishak & Farah Dhiya sah bergelar suami isteri?????

Remy Ishak & Faradhiya Bernikah? 

Haaaa????? biar betul nih??? Remy ngan Farah Dhiya da kawin????? Hadoi... biaq betoi neh.... bukan dia bercinta ngan Tizz ker???? Copot jantung ku ini... Cer layan gambar² majlis Remy Ishak ngan Farah Dhiya neh...Layyyaaaaaaannnnnn....

Remy Ishak & Faradhiya Bernikah? Remy Ishak & Faradhiya Bernikah? Remy Ishak & Faradhiya Bernikah? 

Betoi ker sumer neh???? 

Kompem sapa yang terbaca entry I kali neh mesti terkejut beruk kan macam I masa baca benda neh kat ohBulan!... Rasa cam nak nanges n dalam hati rasa cam kesian kat Tizz... hehehehe... tapi ghuper²nyer..... ini sekadar gimik untuk sebuah telefilem terbitan Outloud Studios berjudul ‘Payung Emas’ yang akan ditayangkan dalam slot Cerekarama TV3 pada 19 November (Sabtu) jam 10 malam. Ia diarahkan oleh Jamal Khan, skrip oleh Pak Ndak dan dibintangi oleh barisan pelakon terkenal tempatan seperti Remy Ishak, Farahdhiya, Hanez Suraya, Ozlynn Waty dan Rosnah Johari. Payung Emas merupakan sebuah telefilem genre drama berat keagamaan yang menyentuh isu pergolakan rumah tangga dan pengorbanan seorang isteri.

Telefilem ini mengisahkan Ain yang melalui zaman perkahwinan seperti yang diwasiatkan oleh kakak kembarnya Aisyah. Aisyah meminta Ain berkahwin dengan suaminya, Hidayat sebelum meninggal dunia.

Perkahwinan yang bahagia pada awalnya, mengundang peristiwa duka apabila Ain disahkan tidak boleh hamil akibat penyakit dihidapinya. Tekanan menghimpit Ain apabila Ibu mertuanya meminta Ain membenarkan Hidayat untuk berkahwin lagi.

Meskipun terluka, Ain sendiri meminang Khatijah buat Hidayat. Namun kebahagiaan yang diharap tidak berpanjangan setelah Hidayat kemalangan dan Khatijah pula mengalami tumpah darah. Keadaan semakin tegang apabila Sarah, sepupunya menghasut Ain untuk meninggalkan Hidayat. Dapatkah Ain melalui perkahwinan yang bahagia dan diredhai seperti diimpikan?

Huh... cam tragiknya citer neh... cam dalam citer novel pown ada gaks... sama² la kita tengok citer neh 19 Nov nanti...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)