Tuesday 15 November 2011

Kau Ditakdirkan Untukku - Gee Muszisya


Kenangan lama di dalam hidupnya telah menutup pintu hati Akmal Ikram untuk bercinta lagi, namun pertemuan dengan Nuranis Fatihah membuatkan hatinya mula goyah. Dia mula tertarik dengan keperibadian yang ada pada gadis itu. kelembutan dan kenakalan Nuranis Fatihah sering mengusik hati Akmal Ikram. Sejak itu, hatinya mula terpaut. Wajah yang sentiasa dihiasi senyuman indah itu sering menggamit kerinduan di hatinya.

Akmal Ikram berasa sangat teruja tatkala perancangan keluarga ingin menjodohkannya dengan Nuranis Fatihah yang berpegang pada prinsip perkahwinan yang terbina bukan atas dasar cinta tak akan membawa bahagia. Bak kata pepatah, terlajak perahu boleh diundur terlajar kata badan yang menangungnya. Kerana tidak sampai hati menghampakan harapan Datin Kamariah, tdak terluah kata penolakkan di bibirnya. Bermula saat itu, Akmal Ikram mula berazam untuk menawan hati Nuranis Fatihah. 

"Kenapa awak tak berterus terang aje? Tadi bukan main berani lagi nak berterus terang sendiri. Sampai nangis-nangis," sindir Akmal Ikram tersengih nakal.

"Bos jangan sebut pasal tu lagi boleh tak!" balas Nuranis Fatihah geram.

Kemunculan Farah Hanim telah menggugat kepercayaan Nuranis Fatihah terhadap Akmal Ikram. Apatah lagi fitnah yang ditabur oleh Farah Hanim di ambang perkahwinan mereka menyukarkan lagi keadaan. Apakah yang akan terjadi pada perkahwinan mereka nanti? Mampukah Akmal Ikram memenangi hati gadis idamannya di saat dia bergelut dengan perasaan sendiri?

Harga: RM 19.00 (Sem. Malaysia)/ RM 22.00 (Sabah & Sarawak)

Baca Kau Ditakdirkan Untukku secara online

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)