Friday 4 November 2011

Selamat Tinggal Kuala Lumpur

Selamat tinggal Kuala Lumpur. Bukanlah tinggal selamanya tapi tinggal hanya untuk beberapa hari nih ajer.. Hari ni hari terakhir bekerja sebelum aku bercuti hari Raya Aidil Adha.. Rumah mak dan ayah sedang menanti kepulangan aku.

Hopefully jalan tak la jem seperti tahun² sebelumnya... mengantuknya la bila kena drive dalam jem.. mengantuk tersengguk².. sampai dalam kereta pown terpaksa nyanyi² nak bagi hilang ngantuk. Sampai kereta kat sebelah perasan la yang aku nih tengah menyanyi.. hehehe.. Bila terperasaan orang dok pandang² baru la aku control sket.. hehehehe.. Nak wat cam ner.. nak bagi hilang ngantuk punya pasai.

Nasibla jalan aku nak balik kampung tak la jem macam jalan nak balik ke Terengganu or Kelantan yang ambik masa berejam² untuk sampai ke destinasi. Walaupown kampung aku antara negeri Pantai Timur tapi aku boleh balik ikut hiway Utara-Selatan dan exit kat Senawang... itu kalau naik PLUS, kalau ikut LEKAS boleh terus exit kat Pilah.. Kalau da sampai Pilah akan ambik masa 2 jam jer nak sampai kat umah mak ayah aku (if jalan tak jem la). Pilihan di tangan anda.. hehehe

Yang buat aku exited nak balik bila ingat kat 3 syed yang akan balik jugak dan si ahmad... anak² buah aku Syed Haddad, Syed Muhammad Hafiz dan Syed Muhammad Haziq berserta Ahmad Alif Daniel. Tapi si ahmad nih tak sure la dapat jumpa ke tak coz aku pown tak sure samada dia balik ke tak.. Hopefully dapat la berkumpul semua adik beradik dan anak² sedara..

Sampai sini dulu.. nak balik da.. Wish u all Selamat Hari Raya Aidil Adha.. Semoga sampai di tempat yang di tuju dengan selamat... Insyaallah..

Babai (*_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)