Tuesday 1 November 2011

Time to Go Home

Hmmm... da masa nak balik... tapi hujan kat lua tuh lebat betul.. tak sanggup rasanya nak meredah hujan yang lebat walaupun aku balik naik keta.. hehehe..

Hujan lebat kat lua sbbkan UM banjir.. tapi jalan balik dari rumah aku rasanya selamat lagi.. Sayang tak boleh nak ambik gambar banjir.. camera tertinggal plak kat umah.. haishhh....

Pukul brapa gaknya hujan nak reda.. ingatkan nak balik and masak la arinih.. da lama rasanya aku tak masak... teringin plak nak makan nasik lemak buatan sendiri... arituh masa first time aku buat, alhamdulillah... rasanya boleh la tahan.. mintak-mintak kalau buat for the second time jadik la jugak hendaknya... Kalau jadi nasik lemak yang aku nak buat tuh, nanti aku share gambar-gambar kat sini.

Sampai sini dulu... nanti sambung lagi.. (*_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)