Wednesday 2 November 2011

mY dinner for today

Bila kita teringin nak makan sumthing, benda itu jugaklah yang kita nak masak... hehehe.. macam aku, sebenarnya da 2 3 hari aku teringin nak makan nasik lemak.. tapi tulah, tak ada kekuatan nak buat... hehehehe. Tapi sebenarnya bukan tak ada kekuatan tapi kemalasan yang melanda membuatkan aku pendam segala keinginan...

Malam ni aku gagahkan diri.. buat jugak nasik lemak + sambal daging.. Jeng jeng jeng..... ini lah dia nasik lemak sambal daging hasil dari air tangan aku sendiri...




Ini kali kedua aku try buat nasik lemak dan rasanya alhamdulillah.... hehehehe (masuk bakul angkat sendiri... hahaha). Ini aku panggil nasik lemak serba kekurangan... sbbnya, tak ada timun and kacang... tak apalah.. janji perut kenyang... Alhamdulillah...

Sampai sini dulu... nanti sambung lagi... nak sleep sudah.... gudnite and jgn lupa baca doa sebelum tido:

بِاسْمِكَ اللّهُمَّ أَحْيَاوَأَمُوتُ
bismikallahumma ahya wa amutu

Artinya :
Dengan nama-Mu ya Allah aku hidup dan mati

~~amin ~~ (*_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)