Tuesday 1 November 2011

1 hari di Bulan November

Terasa cepat masa berlalu... dalam sedar dan tak sedar kini dah hampir sampai ke penghujung tahun 2011. Tahun 2011 yang tak menjanjikan apa-apa kebahagiaan dan kegembiraan buat diri ini. Namun, aku tetap bersyukur kerana aku masih mampu bernafas di bumiNYA.

Hari pertama dalam bulan November.. hmmm membosankan.. aku dok  karut mengarutkan kat ofis nih.. semakin hari semakin bosan.. hmmm.. da rasa macam makan gaji buta la plak bila tak ada kerja nak buat.. Time-time macam nih, apa lagi aku nak buat.. surf internet sambil2 usha kerja baru la.. hmmm.. da tak larat nak keja kat sini bila stress dah setinggi Gunung Kinabalu.

Harap-harap aku dapat kerja baru yang boleh menghilangkan seribu rasa yang aku rasai sekarang nih...!


aja aja fighting....!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)