Monday 28 November 2011

Rindu Milikku - Rohani Abd Aziz


Aku terpinga-pinga. Keberatan utnuk menyambut cincin yang dihulur oleh Hairul itu. Mataku masih memandang Hairul. Lagi sekali aku meminta simpati daripadanya agar menyelamatkan aku daripada situasi yang menghimpit diri. Mahu rasanya aku berlari keluar dan balik ke rumahku.

Aku mahu menjerit rasanya.

Aku tersentak bila Hairul menyarungkan cincin itu di jari manisku. Sia-sia aku meminta simpati daripadanya. Bukannya dia tak faham malah dia yang menangkapku. Ya Allah, sakitnya hatiku ini dengan permintaan mereka.

Comment:

This is the latest novel yang ada dalam koleksi I... hmmm baru beli semalam... tapi tak taw lagi novel nih cam ner.. besh ke tak besh ker... I pown tak taw sbb baca dia punya sinopsis terlalu pendek and tak dapat nak gambarkan jalan citer novel nih cam ner.... tapi kat cover novel neh ada cop "TERLARIS" thats why la I beli... harap2 cnovel neh besh... sbb kalau besh baru la rasa berbaloi-baloi.... tapi kalau tak besh.... paham2 sendiri sudah. hehehehe...

okey la... nak layan dulu novel neh.... kepada sapa2 yang da baca.. komen2 la ekk... bubbye.. (*_*)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)