Wednesday 2 November 2011

Hingga Ke Akhirnya - Siti Nur Dhuha

Ini lah dia hobi aku... Membaca.... membaca novel yang paling aku suka... Ini antara koleksi novel terbaru yang aku beli... Aku beli masa aku gi jalan-jalan kat Jusco Bukit Raja pada 8 Oktober... Aku nih memang pantang dengan kedai buku.. kalau nampak kedai buku mesti nak singgah. Bila da singgah, paham-paham sendiri la... kadang tuh sampai 3 novel aku beli sekali gus..

Nak menulis novel aku tak pandai, apatah lagi nak menilai sejauh mana kualiti sesuatu novel, samada dari segi isi kandungan novel berkenaan atau dari segi cover depan.. semua aku tak pandai... tapi aku ada pendapat aku sendiri tentang novel nih... Ini bagi pendapat aku saja la kan... ada banyak unsur-unsur yang macam tak logik jer kat dalam novel nih dan sampai ke hari nih aku masih tak mampu nak habiskan novel nih... Selalunya aku kalau dapat novel mesti cepat habis... paling lama pown aku akan baca 2 hari untuk 1 novel.. tapi yang ini entahlah.. mungkin jalan cerita dalam novel nih tak berapa nak kena sangat dengan jiwa aku..

Mungkin aku tak berapa suka dengan jalan cerita novel nih, mungkin ada pembaca lain yang suka kan.. apa pown good try yer penulis kepada penulis novel nih.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)