Sunday 20 May 2012

.:: Melara Jiwa ::.

melara jiwa.... saat sepi sendiri...
di saat si en abg kena keja dari tengahari smpi la ke malam..
hmmm... bosan merajai hati...

aku start keta... pusing2 KL...
tanpa arah tujuan... sampai la aku stereng kereta bawak aku sampai ke stadium bukit jalil...
di mana tempat si en abg sedang bertugas... hehehehe...

meranduk jem sbb kebetulan baru habis game Kelantan vs Sime Darby...
phone tetiber plak berbunyi... jelas terteta di skrin phone, "en aBg sYg"..

alamak, dia ternampak keta aku kah??? kantoi la lau si en abg taw... huhuhu
hehehe... sib baik pandai cover... lau tak kompem kantoi kuar umah tak bitaw dia... hehehe...

hmmm... sepanjang jalan... bising dengan pekikan pekikan manusia...
maklum la... kelantan menang dengan 1-0
adoi la manusia manusia...
menang bising.... kalau kalah lagi la bisingnya....

ahh... tak penting pun tuh semua pada aku...
yang penting aku kuar sebab nak cari ketenangan...
tapi aku tak jumpa dengan ketenangan yang aku cari...
mungkin ketenangan itu tak ada kat sini... huhuhu

semoga hari esok boleh memberikan ketenangan pada aku...

sbb per????

sbb esok si en abg off.. hehehe... maybe tomorrow for movie time... hehehe....

jmpa esok yea en abg... can't wait to see you tomorrow... 

=="==


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)