Saturday 28 June 2014

Ramadhan Yaa Ramadhan

Ahlan wasahlan Yaa Ramadhan...
Ramadhan datang lagi.. seribu satu rasa dalam hati..
sesungguhnya rasa itu bercampur baur...

"Semoga Ramadhan ini lebih baik dari yang sebelumnya... Ya Allah, hanya Engkau yang maha mengetahui.. aku berserah diri padaMu Ya Allah.. aku hanya sekadar merancang.. Engkau juga merancang.. Sesungguhnya aku tahu Engkaulah sebaik2 perancang..."

Terima kasih Ya Allah, kerana masih memberi aku ruang dan peluang untuk terus membaiki diri ke arah yang lebih baik.. Masih memberi aku masa untuk menjadi umatMu yang bertakwa.. Ya Allah, semoga aku peroleh kebahagiaan dan keredhaan dalam bulan yang penuh barakah ini..

Aamiin yaa rabbal alaamiin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)