Thursday 27 October 2011

Pada malam Deepavali

Bila cuti di tengah-tengah weekdays mana sangat la tempat yang dapat di jelajahi dan di terokai... Kalau bejalan pown pergi tempat yang dekat-dekat ajer la...

Malam cuti Deepavali, aku melepak kat kolam memanjing air masin kat Klang. Nama tempat tuh Sea Lion kalau aku tak silap la... melepak kat sana sampai pukul 4 pagi... Huh cayalah.. biasanya time macam nih aku dah tak sedar kediri... ntah negeri/ negara mana yang aku da sampai.. tapi hari nih pecah rekod betul... aku hanya sampai kat rumah pukul 5 pagi lebih tapi exactly tima tak sure.. tapi satu yang aku pasti masa sampai kat umah dah azan Subuh... huhuhu...

Selama berada kat kolam memancing, ini lah hasil tangkapannya:

ikan siakap
Ni ikan siakap yang sama.. tapi ikan yang satu lagi tuh tak ingat da nama dia apa


Ini plak penjaga ikan-ikan kat kolam memancing nih.. Pantang ada ikan yang baru dinaikkan dia la yang akan datang dulu... 

Pemalu betul kucing nih, tido tutup muka


Hasil tangkapan yang berjaya bawak balik 2 ekor jer.. tak per la itu ada rezeki jugak kan... ikan siakap tuh kalau buat siakap stim limau.. huh walaweh... meleleh air liur....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)