Sunday 23 October 2011

Picnic Time @ Kemensah

2 hari aku and the geng pi bergedik santai kat kemensah.. termasuklah aku skali.. huhuhu.. tak salah sekali sekala pi ber"joyah" nak hilangkan segalan jenis stress yang bersarang kat kepala masing-masing..

Kitorang gerak dari ofis dalam pukul 9 lebih.. memeY aku yang da sedia kecik bertambah sendat dengan barang-barang yang diangkut.. huhuhu... tak per.. apa pown yang penting happy..!

haaa.. itu dia... memeY lead untuk ke air terjun Kemensah

Tapi satu jer yang aku tak sanggup kat sana... first time bawak kereta kat jalan sempit.. ini bukan sembarangan sempit.. tapi jalan sempit yang sempit sesempitnya... yang hanya muat untuk 1 kereta jer.. hukhukhuk

Tapi di sebabkan aku yang drive so, tak ada la gambar ke sana yang boleh aku tunjukkan... tapi rasanya sesiapa yang pernah pergi sana, kompem tau jalannya macam mana kan???

inilah makanan yang akan kami semua bakal rentungkan kat Kemensah
Tak la jauh sangat nak sampai ke Kemensah... tapi di sebabkan kami sesat (maklum la tak penah pegi sana) itu yang menyebabkan kami lambat sampai ke lokasi.. tapi bila da sampai jer kat sana, bila tengok air, rasa macam da tak sabar-sabar da nak terjun.

ini namanya kolam air suam.. sbb kalau masuk tak rasa sejuk langsung

aku yang sedang sibuk bermandi manda
Sebenarnya banyak lagi gambar-gambar masa aku ke Kemensah, tapi nanti kalau ada masa aku upload lagi kat sini. Apa-apa pown hang up kat sini with teman-teman amat-amatlah seronoknya... 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)