Saturday 8 February 2014

.:: Wahai, Aku ::.

Aku yang tak pernah berharap mencintaimu, tetapi ALLAH telah menundukkan hatiku untuk memberikan cinta ini padamu... Aku yang tak pernah memilihmu untukku, tetapi ALLAH telah memilihmu untukku... Aku tak pernah bermimpi untuk bertemu denganmu, tetapi ALLAH lah yang telah menentukan langkah langkah kaki kita saling berpadu... Aku juga tak berharap menanggung rasa cinta ini atas cintaku padamu, tetapi ALLAH telah memberikan rasa ini dan harus ku tanggung atasmu... Itu lah... Aku adanya, aku yang tak pernah kuasa mampu mengatur hatiku sendiri, kerana Sang Pemilik ku yang telah menentukannya... Aku... Yang hanya kau lihat sebuah raga, sedangkan hatiku sepenuhnya adalah milik-Nya... Jika kita berjodoh... Semoga ALLAH menyatukan kita dalam ikatan pernikahan... Aamiin Allahumma Aamiin

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)