Saturday, 7 July 2012

.::Bila, Memey Merajuk!::.

bila Memey merajuk??
sapa memey tuh?

korang jgn salah sangka plak.. memey yang I maksudkan nih bukanlah si Memey Suhaiza bini si Norman Hakim tuh.. tapi merujuk kepada my Car lorh... nama dia pun Memey jugak... hihihi...

semalam pi keje I jalan kaki jer... saja la kan.. nak excercise... sambil2 tuh dapatlah menjimatkan minyak dan duit parking.. hehehehe...

bila da tak bawak memey gi keje dapat lak faedah lain... malam tadi memey merajuk! puas pujuk tapi memey tetap merajuk...

nak taw cam ner memey merajuk? hahaha... 
memey lau merajuk tak leh nak start engine...
tak penah2 memey wat hal cam nih... nih la first time....
takkan la mummy baru tinggal sari da merajuk.. hish memey nih...
tak baek taw wat kat mummy cam nih...

rupa2nya... memey merajuk bersebab... tak leh nak start sebab air bateri da nak kering...
apa la mummy dia nih... tawnya start engine.. n terus jalan...
hahaha... sib baik ada insan yang baik tolong isikan air bateri...

pastu datang plak insan kedua yang baik tolong jumper ngan memey... lau tak mesti memey tak leh nak start lagi...

tq pada anda yang menolong!
jasamu akan di kenang smpi bila2... =)

4 comments:

Chic Na said... [Reply]

ha dah boleh dah. huhu.. emma keja mana skrg? bkn emma keja tm bangsar ke? :)

eMMa cahaYa Qaseh said... [Reply]

Zana.. mmg keje kat situ lagi... umah ngan ofis dekat jer tuh yang jalan kaki jer pi opis.. hehehehe

Chic Na said... [Reply]

ooyeke.. leh saving byk la camtu. :)

eMMa cahaYa Qaseh said... [Reply]

hahaha.. taw tak per... leh la cepat gi haji.. hahahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)