Sunday 8 July 2012

.::Sempurna::.


saya tak mengimpikan untuk berjumpa dengan seorang lelaki yang sempurna..
cukuplah jika ia sekadar mampu membuatkan hidup saya rasa sempurna...

cukuplah jika ia sekadar mampu membuatkan saya rasa:

gembira...
bahagia...
dicinta...
disayangi...
dihargai...

cukuplah jika ia sekadar mampu membuatkan saya:

tenang...
tersenyum...
ketawa...

itu semua sudah lebih dari cukup untuk membuatkan saya rasa bahagia bila bersama dengan awk...

tapi... awk tolong jangan buat saya:

menangis...
kecewa...
terkilan...
sakit hati...

sebab saya takut saya tak mampu nak harungi itu semua...

tapi saya taw... dalam sebuah perhubungan takkan wujud hanya sesuatu yg manis dan bahagia jer... pasti ada juga terselit sesuatu yang boleh membuatkan kita terluka dan derita... sesungguhnya bila ada sesatu yang manis dan pahit serta bahagia dan derita, pasti sebuah perhubungan itu akan menjadi lebih bermakna...

sesungguhnya... janji ALLAH itu pasti... cuma kita tak tahu sama ada ianya cepat atau lambat...

wallahuallam...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)