Monday, 9 July 2012

.::U Made Me Complete!::.


malam nih terasa nak jiwang sangat2.. huhuhu...
bukan per nak meluahkan apa yang ada dalam hati sebelum terlambat...
manalah tahu ntah esok ntahkan lusa mata nih akan terpejam...
takut tak sempat nak luahkan segala rasa dalam hati nih.. hehehe
>poyos!<

sapa2 pun yg penah singgah dalam hati nih... dalam hidup nih...
ternyata korang sangat istimewa...
samada yang lama atau yang baru...
tersangat istimewa....
tak mampu utk aku melupakan even kita da tak bersama...
>mungkin ini pengakuan berani mati! hahahaha<

kepada abg yang lama.. mungkin tak der jodoh utk kita bersama...
atau mungkin mmg jodoh kita tak tertulis untuk bersama...
walau apa pun aku akan tetap terus ingat n kenang apa jer yang abg penah lakukan...
mungkin dulu aku pernah cakap yang aku benci...
tapi itu semua kat mulut jer... tak sampai pun kat ati...
>macam abg tak taw cam ner ati pempuan kan hehehehe<

utk si en abg... sy nak awk tau... awk sangat istimewa dalam hidup sy...
>malu kowt nak ngaku!<

sy tak taw nak describe cam ner... n tak der even sepatah kata pun yang dapat sy ungkap utk gmbrkan perasaan sy pada awk....
yang saya tahu... awk buat sy rasa...
"...u made me complete!..."

hati sy cuma ada 1... dan takkan pernah ada gantinya...
jagalah ia...
fahamilah ia...
sebagaimana sy menjaga hati awk...
sebagaimana sy selalu cuba utk fahami hati awk...

2 comments:

Chic Na said... [Reply]

abang yg lama? hikhik.. cam comel je istilah tu. :)

eMMa cahaYa Qaseh said... [Reply]

hahaha... ummm.. mmg abg lama comel pun.. ekekeke

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)