Thursday 5 May 2011

I had a bad day..!

i had a bad day today.. i had lost my purse.. purse yang aku sayang.. a gift from someone utk aku... now its gone! sorry sbb saya tak jaga elok2 pemberian awak... bukan saya tak menghargai.. because of my carelessness now its gone...

di sebabkan oleh kelalaian dan kecuaian aku jugak aku kecewakan adik aku... mana tidaknya tiket konsert Kpop dia ada pada aku... dik maafkan kak ma... tak sengaja n tak jangka langsung semua ni nak jadi... kak ma tau kamu kecewa.. kak ma da try cari kat semua empat tapi masih tak jumpa...! kak ma da tak tau nak buat apa...

why me??? itu la yang membuatkan aku tertanya2.. dalam hati masih mengharap yang aku akan jumpa semula purse aku... supaya aku dapat gembirakan semula hati adik aku... supaya aku dapat kembali purse yang aku sayang... tapi ianya terlalu mustahil..


Ya ALLAH.. pinjamkan aku kekuatan untuk aku menghadapi dugaan ini.. amin...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.::Tabung nak gi Holiday::.

Leave ur name and ur blog link here, i'll visit u back.. tq =)